Αλλαγές προϊόντων
Πολιτική Αλλαγών
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αλλαγές σας έως και 60 ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη σας ή την κάρτα αλλαγής.
Οι δυνατοί τρόποι επιστροφής είναι οι εξής:
- Επιστροφή των ειδών σας στην έδρα του e-shop DPAM.
- Επιστροφή των ειδών σας σε ένα φυσικό κατάστημα DPAM.
Αλλαγή μέσω e-shop
Η αλλαγή στο www.dpam.gr γίνεται απολύτως δωρεάν, ακολουθώντας τα παρακάτω εύκολα βήματα:
- Επιστρέψετε τα προϊόντα μας μέσω της εταιρείας Box Now και να αφήσετε το δέμα σας σε όποιο Box Now Locker επιθυμείτε συμπληρώνοντας τα στοιχεία για τη διαδικασία επιστροφής πατώντας εδώ:
(Είναι απαραίτητη μία τυπική συσκευασία έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής επιστροφή των ειδών πίσω στις εγκαταστάσεις μας και κάποιο παραστατικό αγοράς (απόδειξη αγοράς ή κάρτα αλλαγής).
- Σε περίπτωση που δεν έχετε κοντά σας κάποιο BoxNow Locker υπάρχει δυνατότητα εύκολης αποστολής με εναλλακτικό τρόπο. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106090822 (χρέωση αστικής μονάδας) ή στείλτε μας email στο [email protected] έτσι ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα με την επιστροφή σας χωρίς απολύτως καμία χρέωση.
Συχνές Ερωτήσεις
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα με άλλο τρόπο;
Η DPAM συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρία BoxNow. Αυτή η συνεργασία, εξασφαλίζει ότι θα παραλάβουμε έγκαιρα και σωστά την αποστολή σας. Αν επιλέξετε άλλη εταιρεία courier ή εναλλακτικό τρόπο αποστολής, θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής και θα πρέπει να παρακολουθείτε εσείς την εξέλιξή της.
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2106090822 (χρέωση αστικής μονάδας) ή στο [email protected] για να σας βοηθήσουμε άμεσα με την επιστροφή σας.
Σε ποια διεύθυνση επιστρέφω τα προϊόντα;
DPAM E-Shop: Λ. Μεσογείων 455, 15343, Αγ. Παρασκευή. Τηλ. 210 6090822. Δευτέρα έως Σάββατο: 09:00-17:00 (εκτός αργιών)
Ποια είναι η διαδικασία;
Κάνετε μια νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε στο www.dpam.gr. Είναι απαραίτητο η νέα παραγγελία να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με τα προϊόντα που επιστρέφετε.
Θα χρειαστεί να επιλέξετε τρόπο αποστολής «courier» και τρόπο πληρωμής «Αντικαταβολή».
Αγνοήστε τα έξοδα που βλέπετε, θα τα αφαιρέσουμε εμείς όταν κάνουμε τον αντιλογισμό με την επιστροφή σας στο ταμείο μας. Αν έχετε επιλέξει προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από αυτά που επιστρέφετε, τότε θα χρεωθείτε ΜΟΝΟ τη διαφορά στην αξία των προϊόντων.
Στο τέλος της σελίδας check out υπάρχει το πεδίο «5. ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ». Εκεί θα πρέπει να γράψετε «ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» και να συμπληρώσετε δίπλα τον 6ψήφιο κωδικό της αρχικής σας παραγγελίας που αφορά τα προϊόντα που επιστρέφετε. Έτσι θα γνωρίζουμε ότι πρόκειται για αλλαγή και θα δεσμεύσουμε τα προϊόντα, μέχρι να λάβουμε την επιστροφή σας.
Εάν δεν βρίσκετε τον κωδικό της αρχικής σας παραγγελίας μπορείτε να γράψετε «ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» και τον αριθμό απόδειξης ή αλλαγής δώρου.
Αλλαγή σε κατάστημα
Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας, σε ένα από τα 19 φυσικά καταστήματα DPAM, προσκομίζοντας οπωσδήποτε την απόδειξη/κάρτα αλλαγής που συνόδευε το προϊόν.
Αλλαγές γίνονται δεκτές σε όλα τα καταστήματα DPAM που αναγράφονται στην ενότητα Καταστήματα, εκτός από τα corners DPAM στα πολυκαταστήματα Notos Galleries σε είδη που έχουν αγοραστεί online ή από τα καταστήματα DPAM.
Τα είδη που επιστρέφονται πρέπει να είναι εντελώς άθικτα και να συνοδεύονται απ’ όλα τα καρτελάκια τους.
Εάν έχετε κάνει αγορά ειδών outlet Μπορείτε να κάνετε αλλαγή είτε με τα διαθέσιμα προϊόντα στο φυσικό μας κατάστημα, είτε αφού εντοπίσετε τα προϊόντα που σας εξυπηρετούν από το e-shop μας ή οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα, να ενημερώσετε το κοντινό σας κατάστημα για να τα μεταφέρουν για εσάς.
Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε προς επιστροφή είδη που αγοράσθηκαν από οποιοδήποτε κατάστημα της DPAM σε άλλη χώρα.
Eμείς στην DPAM δεσμευόμαστε στο να σας προσφέρουμε συνεχώς ποιοτικά προϊόντα έχοντας πάντα ως γνώμονα την εξαιρετική σχέση ποιότητας – τιμής.
Είναι τιμή μας να σας εξυπηρετούμε!