Δωρεάν Αλλαγές για Online Παραγγελίες
-20% στη νέα συλλογή με τον κωδικό NEW20
Δωρεάν Μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα με αγορές άνω των 39€
Εκπτώσεις έως -50% με Ανοιχτά Καταστήματα την Κυριακή 26/01
BoxNow | Παραλαβή 24/7
1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η TRADE STATUS Α.Ε. δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» εσωκλείοντάς το στο δέμα, ή αποστέλλοντάς το με e-mail στο info@dpam.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και με άθικτες τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «Έντυπο Επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα για πληρωμές με αντικαταβολή ή PayPal, ενώ για πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας, το χρονικό περιθώριο για την επιστροφή των χρημάτων, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την εκάστοτε τράπεζα του κατόχου. Η TRADE STATUS Α.Ε. δεν μπορεί να παρέχει καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέψετε με την. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο ή το μερικό ποσό, συμπεριλαμβανομένου των μεταφορικών, εάν αυτά υπάρχουν, είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Η TRADE STATUS Α.Ε. θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στο διαδικτυακό τόπο www.dpam.gr.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η TRADE STATUS Α.Ε. δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η TRADE STATUS Α.Ε. το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος μέσω της Speedex. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέψετε.
2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ
Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ενημερώνετε εκπρόσωπο του e-shop μας και αποστέλλεται courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, για την παραλαβή του προιόντος και η εταιρία επιβαρύνεται τα έξοδα, εφόσον το προϊόν εξετασθεί και εγκριθεί από την Εταιρία ως ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να πραγματοποιήσει αλλαγή, υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του προιόντος στην εταιρεία, συνοδευόμενο από την αντίστοιχη απόδειξη/κάρτα αλλαγής και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας, πάντα κατόπιν έγγραφης ή τηλεφωνικής ενημέρωσης του e-shop. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Εάν ο λόγος αλλαγής, αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία.
Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας, σε ένα από τα 18 φυσικά καταστήματα DPAM, εξαιρουμένου του DPAM Outlet, προσκομίζοντας οπωσδήποτε την απόδειξη/κάρτα αλλαγής που συνόδευε το προιόν.
3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:
4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.
Σημείωση: Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές εσωρούχων, μαγιό, κολάν και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες της TRADE STATUS Α.Ε. υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να σας ενημερώσει για το συγκεκριμένο φυσικό κατάστημα στο οποίο θα γίνει η επιστροφή.
5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.
6 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ
Για τους πελάτες μας από την Κύπρο ισχύουν οι παραπάνω οροί και προθεσμίες με τις εξής διαφοροποιήσεις: Οι επιστροφές/αλλαγές μπορούν μπορούν να γίνονται μέσω τις εταιρίας Speedex στην άνωθεν διεύθυνση με χρέωση του πελάτη 5.95€ για κάθε αποστολή, είτε χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα DP..am στο νησί.