01 Ιανουαρίου 1900 SHOPPING GUIDE

Q&A: Αλλαγές προϊόντων από Οnline Παραγγελία

Q&A: Αλλαγές προϊόντων από Οnline Παραγγελία

E: Έκανα μια online παραγγελία και θα ήθελα να κάνω αλλαγή, τι πρέπει να κάνω;

A: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αλλαγές σας έως και 60 ημέρες από την έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων, σε οποιοδήποτε από φυσικό κατάστημα DPAM.

E: Έχω αγοράσει προϊόντα outlet, μπορώ να τα αλλάξω σε οποιδήποτε φυσικό κατάστημα;

A: Μπορείτε να κάνετε αλλαγή είτε με τα διαθέσιμα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα, ή θα μεταφέρουμε εμείς στο κατάστημα της επιλογής σας τα προϊόντα outlet που επιθυμείτε.

E: Δεν υπάρχει κοντά μου κατάστημα DPAM. Μπορώ να κάνω την αλλαγή μέσω του e-shop, και ποια είναι η διαδικασία;

A: Φυσικά. Η αλλαγή στο www.dpam.gr γίνεται απολύτως δωρεάν, ακολουθώντας τα παρακάτω εύκολα βήματα:

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Για να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε, πρέπει να καλέσετε την εταιρία courier SPEEDEX στο 801 11000 11 (Χρέωση Αστικής Μονάδας) για να έρθουν να παραλάβουν.

E: Χρεώνομαι για την επιστροφή; 

A: Όχι, θα ενημερώσετε τη SPEEDEX ότι πρόκειται για χρέωση παραλήπτη.

E: Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα με άλλη εταιρία courier; 

A: Η DPAM συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρία courier SPEEDEX. Αυτή η συνεργασία σας εξασφαλίζει ότι θα παραλάβουμε έγκαιρα και σωστά την αποστολή σας. Αν επιλέξετε άλλη εταιρία  θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής και θα πρέπει να παρακολουθείτε εσείς την εξέλιξή της.

E: Πρέπει να συσκευάσω τα προϊόντα που επιστρέφω; 

A: Μια απλή σακούλα μεταφοράς αρκεί. Μπορείτε να ζητήσετε από τη SPEEDEX να σας προμηθεύσει.

E: Πρέπει να συμπεριλάβω κάτι άλλο στο πακέτο μου εκτός από τα ρούχα που επιστρέφω; 

A: Για να κάνουμε την αλλαγή σας θα χρειαστούμε κάποιο παραστατικό αγοράς, (απόδειξη αγοράς ή κάρτα αλλαγής). 

E: Σε ποια διεύθυνση επιστρέφω τα προϊόντα; 

A: DPAM E-Shop: Λ. Μεσογείων 455, 15343, Αγ. Παρασκευή. Τηλ. 210 6090822. Δευτέρα έως Παρασκευή: 08:30-18:00 & Σάββατο: 09:00-17:00 (εκτός αργιών)

2. ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

E: Ποια είναι η διαδικασία;  

A: Κάνετε μια νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε στο www.dpam.gr. Είναι απαραίτητο η νέα παραγγελία να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με τα προϊόντα που επιστρέφετε. 

E: Aν κάνω αλλαγή σε νούμερο, υπάρχει χρέωση; 

A: Δεν υπάρχει καμμία χρέωση όταν κάνετε αλλαγή σε νούμερο ή σε είδος ίσης αξίας.

E: Μπορώ, αντί να κάνω αλλαγή σε νούμερο, να επιλέξω κάποιο άλλο προϊόν; 

A: Φυσικά. Επιλέγετε προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτά που επιστρέφετε και πληρώνετε στον courier την τυχόν διαφορά στην αξία όταν σας παραδώσει την αλλαγή.

E: Έχω επιλέξει τα προϊόντα και έχω συμπληρώσει τα στοιχεία μου, τι τρόπο αποστολής και πληρωμής να επιλέξω για να καταχωρήσω την παραγγελία μου; 

A: Θα χρειαστεί να επιλέξετε τρόπο αποστολής «courier» και τρόπο πληρωμής «Αντικαταβολή». 

 

E: Bλέπω ότι εμφανίζονται έξοδα αντικαταβολής και έξοδα αποστολής. Είπατε ότι οι αλλαγές είναι δωρεάν!

A: Αγνοήστε τα έξοδα που βλέπετε, θα τα αφαιρέσουμε εμείς όταν κάνουμε τον αντιλογισμό με την επιστροφή σας στο ταμείο μας. Αν έχετε επιλέξει προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από αυτά που επιστρέφετε, τότε θα χρεωθείτε ΜΟΝΟ τη διαφορά στην αξία των προϊόντων. 

E: Πώς θα γνωρίζετε ότι κάνω παραγγελία αλλαγής και όχι μία καινούργια; 

A: Στο τέλος της σελίδας check out υπάρχει το πεδίο «5. ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ». Εκεί θα πρέπει να γράψετε «ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» και να συμπληρώσετε δίπλα τον 6ψήφιο κωδικό της αρχικής σας παραγγελίας που αφορά τα προϊόντα που επιστρέφετε. Έτσι θα γνωρίζουμε ότι πρόκειται για αλλαγή και θα δεσμεύσουμε τα προϊόντα, μέχρι να λάβουμε την επιστροφή σας.

E: Δε θυμάμαι/βρίσκω τον κωδικό της αρχικής μου παραγγελίας. Μπορώ να γράψω κάτι άλλο; 

A: Μπορείτε να γράψετε «ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» και τον αριθμό απόδειξης ή αλλαγής δώρου.

E: Πότε θα μου στείλετε την αλλαγή; Θα ενημερωθώ με κάποιον τρόπο; 

A: Θα ενημερωθείτε με αυτοματοποιημένο e-mail μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας. Μόλις ετοιμαστεί, θα ακολουθήσει δεύτερο e-mail που θα σας ενημερώνει για τον κωδικό αποστολής στη SPEEDEX. 

E: Μπορώ να κάνω ταυτόχρονα τη νέα παραγγελία ή πρώτα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα επιστροφής; 

A: Ιδανικά ταυτόχρονα για να δεσμεύσουμε τα νέα είδη που επιθυμείτε.

 

3. ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΟΥ ΑΠΟ ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 

E: Μου έκαναν δώρο από το www.dpam.gr και θέλω να κάνω αλλαγή, τι πρέπει να κάνω; 

A: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές έως και 60 ημέρες από την έναρξη λειτουργίας των καταστημάτων, σε οποιοδήποτε από τα φυσικά μας καταστήματα. 

E: Αν μου έχουν δωρίσει προϊόντα outlet, θα μπορέσω να τα αλλάξω σε φυσικό κατάστημα; 

A: Μπορείτε να κάνετε αλλαγή είτε με τα διαθέσιμα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα, ή θα μεταφέρουμε εμείς στο κατάστημα της επιλογής σας τα προϊόντα outlet που επιθυμείτε. 

E: Δεν υπάρχει κοντά μου κατάστημα DPAM. Μπορώ να κάνω την αλλαγή μέσω του e-shop και ποια είναι η διαδικασία; 

A: Φυσικά. Η αλλαγή μέσω του e-shop γίνεται απολύτως δωρεάν. Θα πρέπει να μας καλέσετε στο 210 6090822 - Δευτέρα έως Παρασκευή: 08:30-18:00 & Σάββατο: 09:00-17:00 (εκτός αργιών) ώστε κάποιος εκπρόσωπός μας να σας εξυπηρετήσει και να σας καθοδηγήσει για την διαδικασία.

 

Προηγούμενο
Επόμενο
Facebook Istagram Youtube